• Neobdržel jsem e-mail o přijetí objednávky nebo e-mail (odpověď) ze Zákaznického centra, co mám dělat?
• Jaké jsou náklady za dopravu?
• Kdy můžu objednané zboží očekávat?
• Jakou přepravní společností bude zboží doručeno?
• Objednal/a jsem si v internetovém obchodě špatný model/špatnou velikost. Co mám dělat?
• Nevím, kdy přesně budu doma. Co mám dělat?
• Přeji si doručit zboží na Slovensko nebo do jiného státu mimo Českou republiku. Je to možné?
• Cena produktu se od objednání změnila. Kterou cenu budu muset zaplatit?
• Mám další otázky. Kde můžu najít odpověď?
• Neobdržel jsem e-mail o přijetí objednávky nebo e-mail (odpověď) ze Zákaznického centra, co mám dělat?
I když naše společnost zásadně neodesílá spam ani nevyžádanou poštu, je možné, že automatické systémy e-mail odeslaný z některé z námi používaných adres vyhodnotí mylně a nesprávně jako spam (nevyžádanou poštu). K těmto komplikacím může dojít nejčastěji u domén @seznam.cz, @post.cz a @gmail.com. Na odstranění této komplikace intenzivně pracujeme. Prosíme, prohlédněte složku "Spam" nebo "Hromadné" (příp. jinou obdobnou složku). Je vhodné rovněž překontrolovat Vaše individuální nastavení filtrů v e-mailové schránce nebo poštovním klientu. Děkujeme za pochopení. V případě přetrvávajících komplikací nás, prosíme, kontaktujte na čísle Zákaznické linky +420 777 051 055.
Zpět...
• Jaké jsou náklady za dopravu?
Běžná cena za dopravu činí 79,- Kč. Při objednávce nad 790,- Kč je nyní doprava ZDARMA (neplatí pro zboží zlevněné z Původní ceny o 50% a více). O konkrétní výši dopravného budete informován/a po přidání zboží do košíku.
Zpět...
• Kdy můžu objednané zboží očekávat?
Standardní doba dodání je do 1 - 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky (příp. 2 - 8 pracovních dnů u vybraného zboží). Za případné zpoždění při doručování neneseme odpovědnost, neboť za přepravu je odpovědna třetí strana. Přepravní společnost zašle zákazníkovi informační SMS s uvedením bližších informací o doručování, případně bude zákazník přímo telefonicky kontaktován o předání zásilky kurýrem.
Zpět...
• Jakou přepravní společností bude zboží doručeno?
Zboží doručujeme přepravní společností PPL s.r.o. Prosíme, vezměte na vědomí, že pokud objednáváte dva a více produktů, je pravděpodobné, že Vám budou doručeny každý zvlášť (ve více balíčcích a různých termínech) z technických důvodů.
Zpět...
• Objednal/a jsem si v internetovém obchodě špatný model/špatnou velikost. Co mám dělat?
Prosíme, zašlete nám pokud možno nenošenou kompletní obuv v originální nepolepené a nepoškozené krabici/obalu spolu s fakturou a vyplněným formulářem, který naleznete ZDE. Uveďte co nejvíce detailů (jméno, adresa, číslo objednávky, číslo faktury, název číslo výrobku), dále uveďte novou požadovanou velikost nebo model, popřípadě číslo účtu vedeného u banky v České republice, pokud žádáte o vrácení peněz.
Zboží je možné zaslat zpět na adresu Shoebox CZ s.r.o., Timberland, Václavské náměstí 808/66, 11000, Praha (pro případ pozdějších komplikací doporučujeme zaslat na tuto adresu přímo, nikoli formou doručování "Balík na poštu", výdejní místo Zásilkovna, ParcelShop apod. z důvodu možných technických komplikací).
Shoebox CZ s.r.o. si vyhrazuje právo na poměrné snížení vracené částky u zboží objednaného distančním způsobem, které jeví známky opotřebení, poškození nebo užívání (zejména ve venkovním prostředí) a také na zboží zaslané spotřebitelem zpět bez původní originální krabice výrobce (originálního obalu) či v poškozené originální krabici výrobce (polepení, popsání či její jiné poškození - znehodnocení).
Zpět...
• Nevím, kdy přesně budu doma. Co mám dělat?
Vaši objednávku můžeme doručit i na Vaše pracoviště (nebo jinou adresu v České republice). V tomto případě, prosíme, uveďte adresu s co nejpřesnějšími údaji. Pokud se v době doručení nebudete nacházet na doručovací adrese, sdělte kurýrovi Vaši přesnou adresu pro doručení nebo se domluvte na pozdějším termínu doručení.
Zpět...
• Přeji si doručit zboží na Slovensko nebo do jiného státu mimo Českou republiku. Je to možné?
Je nám velice líto, ale zboží objednané v českém internetovém obchodě doručujeme pouze na adresu v České republice.
Zpět...
• Cena produktu se od objednání změnila. Kterou cenu budu muset zaplatit?
Vždy účtujeme cenu, která byla platná v době objednávky.
Zpět...
• Mám další otázky. Kde můžu najít odpověď?
Na našich stránkách naleznete sekci Kontakty. Zde jsou všechny možnosti, jak nás kontaktovat. Doufáme, že dokážeme zodpovědět všechny Vaše otázky a co nejdříve Vás budeme moci přivítat jako spokojeného zákazníka.
Zpět...
Uděláme vše pro Vaši spokojenost.